Mag ik een garagebox in mijn straat of een openbaar onverstoorde plek zetten?

Beste leden mijn vraag is of ik garagebox op een openbaar weg kan zetten wel natuurlijk een gratis parkeergelegenheid gebied en geen woningen die verstoord worden of ik daar een verguning voor nodig heb ?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Wetgeving
1.1K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/auto-vervoer/openbare-weg
tinus1969
4 jaar geleden
Wat bedoel je met een garagebox? Een stenen gebouwtje om je auto in te parkeren?

Antwoorden (1)

Als met garagebox een permanente houten of stenen constructie bedoelt: Nee. Dat mag alleen met toesteemming van de eigenaar van de grond en met bouwvergunning .
tinus1969